Niet de ontwikkeling telt maar het resultaat. Wij focussen ons volledig op behalen van resultaat en meerwaarde voor onze klanten. Bekijk onze projecten en ontdek zelf welke resultaten wij hebben behaald.
Een personeelsapp die alle interne communicatie, zoals nieuwsbrieven, handleidingen en trainingen, overzichtelijk presenteert in een gebruiksvriendelijke interface.
Het ontwikkelen van een digitaal mentorplatform voor de overheidssector dat handmatige processen automatiseert, maar toch laagdrempelig en persoonlijk blijft.
Het bestaande proces van het maken en oplossen van een melding ‘openbare ruimte’ is vervangen door een gedigitaliseerd, gestroomlijnd proces.
Door de ontwikkeling van een applicatie die verschillende processen in de werkplaats digitaliseert kan er sneller van een custom project gewerkt worden aan een gestandaardiseerd product.
Het bestaande spaarplatform van Spaarkoning is volledig geoptimaliseerd en voorzien van de laatste functionaliteiten wat heeft geresulteerd in een kostenbesparing en verdere ontwikkeling van het spaarsysteem.
Door de inzet van de inspectie-applicatie die de papieren formulieren digitaliseert, worden er efficiënter magazijninspecties uitgevoerd. Dit bespaart veel tijd en creëert inzichten waardoor de magazijnomgeving nog veiliger is geworden.
Capture Me brengt sporters en fotografen op een laagdrempelige manier bij elkaar. Solid Digital ontwikkelde van dit concept een gebruiksvriendelijke app.
Door alle inspectierapportages in één gebruiksvriendelijk klantenportaal weer te geven heeft de klant één duidelijk overzicht en actiegerichte inzichten.
Talent binnen de eigen organisatie matchen met interne opdrachten met als doel kosten reduceren bij inhuur van externe partijen en motiveren van medewerkers.
Snellere inspecties en een grotere nauwkeurigheid met de ontwikkelde webapplicatie en app. De nieuwe data uit de app leidt direct tot actiegerichte inzichten van waaruit een extra dienst is ontwikkeld.
Voor transportbedrijf STS NL ontwikkelden wij een app om bewijslast te verzamelen in geval van verborgen product schade. Dankzij deze bewijslast kunnen er meer kosten verhaald worden op logistiek centrum, waarmee het bedrijf direct een reductie in de kosten realiseert.
Interne applicatie zorgt voor gestroomlijnde controle en archivering rapportages van medisch verhitten.
Ontwikkeling gebruiksvriendelijk app en digitaal formulier waar burgers melding kunnen maken over zaken met betrekking tot de openbare ruimte gemeente Drimmelen.
Ontwikkeling van nieuwe functionaliteiten en Android app verhoogt de app interactie Fleet Loqater.
Door inzet van de ontwikkelde webapplicatie en app wordt een effectieve en budgetvriendelijk inzet gerealiseerd van mensen en werkmateriaal bij de gemeente Amsterdam.
Online platform om muziekprofessionals te vinden en gevonden te worden.
Online platform voor het vinden van kwalitatieve lokale adressen voor de expat community.
In deze case study hebben wij een nieuwe functie ontwikkeld voor MijnOverheid met als doel de digitale dienstverlening van overheid tot burger te bevorderen.
Een real-time overzicht van schades en maken van een nieuwe melding zorgen voor effectievere inzet van het wagenpark.
Door ontwikkeling van een verlof app kan de HR-afdeling Gemeente Amsterdam tijd besparen en sneller een terugkoppeling geven.
Gebruiksvriendelijk app om snel een melding te maken van graffiti overlast in gemeente Amsterdam.